Ljuva morgonstund


smaskens

Varje morgon dricker jag denna drink, den är fylld av nyttiga fetter, vitaminer och mineraler.
Det känns bra att börja dagen med denna nyttobomb!
den innehåller:

1dl sojamjölk
1dl granatäppeljuice (brukar ta lite extra eftersom jag inte gillar sojamjölken)
1msk kallpressad linfröolja
1dl frysta blåbär (går att variera men blåbär innehåller mycket bra saker)
0.5dl gojjibär

mixa ihop och börja en bra dag!

Idag är det ingen sol utanför vårt fönster. S kommenterade just detta med "kolla vilket skitväder"
det är inte mer att göra än hålla med!!
Usch så trist fredag!!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: sis

Den där känner jag igen;) Drack just upp min! fantastiskt god!

2010-03-20 @ 11:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0